Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

«Η ιστορία της καρδιάς μου» του Πέτρου Κακολύρη στον Ιανό



  • Την Τρίτη 19 Μαρτίου 2013 και ώρα 8:00 μ.μ.,
    παρουσιάζεται στο Βιβλιοπωλείο Ιανός
    (Σταδίου 24, Αθήνα, τηλ: 210-3217.406),
    το βιβλίο του ΠΕΤΡΟΥ ΚΑΚΟΛΥΡΗ
    «Η ιστορία της καρδιάς μου: το χρονικό μιας μεταμόσχευσης».


    Το βιβλίο θα παρουσιάσουν ο Πρόεδρος Οργανισμού μεταμοσχεύσεων
    κ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΧΑΤΖΗΣ, ο οποίος θα μιλήσει, μεταξύ άλλων, για το σημαντικό ζήτημα των μεταμοσχεύσεων,
    και η συγγραφέας κ. ΠΟΛΥ ΧΑΤΖΗΜΑΝΩΛΑΚΗ.


    Η ηθοποιός κα ΜΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
    θα διαβάσει αποσπάσματα από το βιβλίο.

    Την παρουσίαση θα συντονίσει ο δημοσιογράφος ΚΩΣΤΑΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ.

    Τέλος, η μουσικός ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΡΔΑΚΗ θα παίξει στο πιάνο
    και θα τραγουδήσει γνωστές και αγαπημένες μελωδίες.

    -------------------------------------------------------------------------
    «…Την πρώτη μέρα που πήγαμε στο νέο μας σπίτι από τα Πετράλωνα στον Ταύρο, λίγους μήνες μετά τη γέννησή μου, χιόνισε. Λένε πως αυτό σημαίνει ευτυχία.
    Στην διαδρομή μου πολλές φορές την πλησίασα, όμως τη βίωσα με τον πιο απόλυτο τρόπο 52 χρόνια μετά, το Μάη του 2009, όταν και ξύπνησα με την καρδιά ενός 27χρονου, να χτυπάει μέσα μου.
    Το βιβλίο μου είναι η αφήγηση αυτής της συγκλονιστικής εμπειρίας…» ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΚΟΛΥΡΗΣ.


Stadiou 24Athens, Greece

απο https://www.facebook.com/events/270066336459885/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου